نتایج جستجو برای عبارت :

اگر بخواهیم بدون توجه به سایر عوامل سرفا از طریق خود محصول تقاضا را بالا ببریم باید چه موارپی را توجه قرار داد برای مثال کیفیت محصچل

محصولمحصول(یا خدمت)، هسته اصلی هر آمیخته بازاریابی است. این هسته اصلی، چه بیمه نامه عمر یا یک ماشین لباسشویی باشد و چه خدمات پهن باند اینترنت، محصول، عرضه­کالای شرکت به مشتریان است. این محصول، می­تواند شامل جنبه های فیزیکی و محسوس و جنبه ­های نامحسوس یا کمتر محسوس، مانند وارانتی(ضمانت نامه)، گزینه ­های انتخابی، و خدمات پس از فروش باشد. بنابراین، محصول یک بسته کلی است که شما به مشتریان خود عرضه می­کنید.شما می­توانید محصولات را هم از طريق فی

آخرین جستجو ها

مهندسی مالی و مدیریت ریسک بسم الله الرحمن الرحیم جزوات تخصصی ساخت و تولید دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ریاضی و زبان پارسه با قیمت مناسب برای كنكور ارشد زندگی سوی کمال مجله اینترنتی صبحونه صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها تورنادو Susan's memory گروه روانشناسان روان متا Sarah's collection